10 Haziran 2014 Salı

pantolon da dikermişim kendime...

yine baykumaştan siyah polyester bir kumaş almıştım bir ay kadar önce ne işe yarayacağını bile bilmeden...internetten araştırınca gördüm ki polyester kumaşlar pantolon dikmede kulalnılıyormuş..e renk de siyah bari bi pantolon dikeyim dedim.boyu 1.40 cm eni de 1 metre idi.fiyatı da 4.5 tl idi...eveet yanlış duymadınız 4.5 tl idi...Ve bundan bir pantolon çıktı...Ucu ucuna çıktı ama olsun...Neva hanım bu ölçüleri ve fiyatları nasıl aklınızda tutuyorsunuz demeyin.Aklımda tutamıyorum ama hiç üşenmiyorum baykumaşın bana gönderdiği mailden açıp sizler için bakıyorum...Özellikle söylüyorum ki benim gibi istanbulda oturmayanlar ve kumaş bulması zor olanlar, bulsa da pahalıya mal olanlar da yararlansın bu siteden...

Pantolonumu biçtikten sonra dikmesi çok kolay zaten...internette videolarını bulabilirsiniz.ben de öyle öğrendim..


sadece bu iki fotoğrafı çekmişim..zaten henüz bitmedi.... fermuar dikilecek bi de paçalar yapılacak...fermuardan o kadar gözüm korkuyor ki...iki gündür dikilmiş bir halde bekliyor pantolon...İlk fermuar denemem olacak...Bakalım güzel olursa buraya da koyarım..Ama olmazsa size hiç çaktırmadan öyle biişe yokmuş hiç olmamış gibi davrancam..ehe ehe:)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler