8 Haziran 2014 Pazar

eşofman altı diktim...

evet yanlış duymadınız...yaklaşık 3 ay kadar önce dikiş makinesinin iğnesine iplik takamayan ben eşofman diktim...oyyy..gözlerim yaşardı walla..tabii bu dikiş denemelerimin hızlanmasına doğum iznine ayrılmam da büyük katkı sağladı...



paça ve bel dikişlerini özellikle fotoğrafladım ve buraya koydum... Ne kadar yamuk dikmişim dimi...İlerde dikişimi ilerletince inşallah bunlara bakıp gülecem .....

herşeye rağmen duruşu güzel....Efendim ben bu kumaşı baykumaştan 7 liraya almıştım...İçi polar bildiğiniz eşofman kumaşıydı işte...1.40 cm ye 90 cm idi...Zar zor da olsa bir eşofman çıktı...Ben cep fln yapmayı denemek istiyordum ama yetmedi. Hatta bir ara bayağı korktum çıkmıcak, kısa bi eşofman olcek die ama neyseki oldu...Bunu aslında eşime dikmiştim ama pek beğenmedi, benim kocişim süsüne düşkündür...Bel lastiğine boyuna varana kadar her şeyi ona göre yaptım...Hık mık edince anladım ki giymeyecek... Ben de aldım hoop giyiverdim... Aslında eşim baya bi kiloludur ama şu an ben de 38+3 günlük hamile olduğum için göbişte ondan aşağı kalır yanım yok....O yüzden bana da oldu...Siz tabiii koca göbişi görmeyin diye üst kısmını fotoğraflamadım he he:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler