7 Haziran 2014 Cumartesi

kız bebek takı yastığı

evet perşembe günü doktora gittim....ama bu sefer hiç sancım çıkmadı...doktorum açıklık ve yumuşama muayenelerini de yaptıktan sonra kavuşmaya daha çok var dedi....e belli de olmaz ama...kızım 32. haftadan beri her hafta bu hafta mı gelcek acaba, acaba ne zaman doğum olacak, nasıl olacak gibi düşüncelerden ben de epey bi yoruldum...Her neyse efendim...doktorum 1 saatlik mesafede olduğundan git gel minibüs bekle derken 3-4 saat sürdüğü için perşembe günü bişey yapamadım...ama dün çoktandır aklımda olan takı yastığını yaptım kızıma...
Bu cici şey çıktı ortaya..Ama burdaki henüz tasarım aşaması, yani dikilmemiş hali....


Burda gördüğünüz gibi biraz denemeler yaptıktan sonra bu haliyle yapmaya karar verdim.


Çok cici oldu çoook....Eşim de bunu çok beğendi...Bir kaç ay önce keçeye ilk başladığımda bu kadar ilerleme kaydedeceğimi ummuyordu sanırım...Hayranlıkla çok güzel şeyler yapıyosun dedi... Dün akşam baya yoruldum ama değdi...Allaha emanet olun canlar....

2 yorum :

  1. kızları olanlar çok sanslı cici cici seyler yapabiliyoruz
    sizi takibe aldım banada beklerim :)
    http://derytuna.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

teşekkürler