12 Kasım 2014 Çarşamba

malzeme aşkı...

merhabalar..dikişe iyiden iyiye ısındım..bunda overlok makinamın büyük etkisi var tabikii.çok kolaylık sağladı bana...Aşağıdaki cetvel riga takımını iğneiplik burada.com diye bir siteden  aldım...Bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz.Fiyatlar çok uygun..3 günde de elime geçti..Çizim aşamalarını çok kolaylaştırdı bu cetveller..



Burda dergilerinin eski sayıları...ben hobisitesinden aldım..Bakmak isteyenler buraya tıklayabilir..



Dikiş kutusu eşim A101 den almış...Kapağında da İstanbul manzarası var.Çok da severim:)


Singer in dikiş teknikleri kitabı..Ben ucuzluk vadisinden aldım..Kargo dahil 30 tl ye geldi. Kitapta çok güzel bilgiler var..Ama kitaptaki bilgilerin çoğunu bloglarında arkadaşlar paylaşıyor yani..Bence çok da gerekli değil.Ama ben zamandan tasarruf sağlıyorum..






17 yorum :

  1. güle güle kullan malzemelerini canım bol dikişler :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler fırsat bulunca dikeceğim inşallah

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. Tüm malzemeler hazır şimdi sırada dikmek var. Hadi kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh hiç tamam olur mu canım ya yeni bişeyler öğrendikçe eksik çıkıyor:)

      Sil
  5. Ah Nevanur sende kendimi görüyorum,ne olacak bizim bu halimiz,aynılarını ben de yeni aldım:)singer kitabım kargoda,rigalar tamam,hatta manken bilem aldım yahu.nereye koyacagımı sasırıyorum artık:):)Ah bir de bücürler izin verse de şu hevesimizi bir atsak:)

    YanıtlaSil
  6. mankennn gözler şu an dört döndü bende,, almalıyım almalıyım nerden nasıl kaça aldın lütfen cevaap::)))

    YanıtlaSil
  7. şu an Ruhand in sahibesi satıyor ona bir sor istersen canım:)

    YanıtlaSil
  8. Aa ben yeni gòrdüm bu yayını.rigaları görünce hemen dikkatimi cekti gecen gün bende aldm bunlardan ama daha kullanmadm hangisinin ne icin oldugunuda çözebilirsem süper olacak:)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir alışveriş olmuş, cetvellerimi ve bazı dikiş ayaklarımı ben de igneiplikburada.com dan almıştım. Dikiş teknikleri kitabı da iyi olmuş bence bulunmalı, iyi bir alışveriş olmuş, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Nrc kaçar hangisinin ne amaçla kullanıldığı iğneiplikburada.com da yazıyordu..gooogoook teşekkür ederim sevgiler size de..

    YanıtlaSil
  11. merhaba
    paylaştığınız alışveriş sitesi için üye olmak istedim yalnız tc kimlik bilgileri isteniyor siz de vermiş miydiniz bilgilerinizi üye olduğum diğer siteler benden istememişti garip geldi.

    YanıtlaSil
  12. evet tc istiyor bana da tuhaf gelmişti ben üye olmadan alışveriş yaptım...üye olmadan da yapabilirsiniz bir tane sipariş formu dolduruluyor...bi de ben garanti olsun diye aramıştım..ararsanız da yönlendiriyorlar sizi..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu habere çok sevindim sipariş formu sitede mi var bir bakayım teşekkürler

      Sil
    2. alacaklarınızı alıp sepete attıktan sonra geliyor sipariş formu..

      Sil

teşekkürler