9 Haziran 2014 Pazartesi

basma etek dikmek bile zor geldi...

Evet gülmeyin gerçekten yaa.basma etek dikmek bile çok zormuş offf...Gerçi benim kumaşım 1.60 a 1.50 olan bir kumaştı..Bunu da baykumaştan 10 tl ye almışım...Desenleri çok güzeldi ama boydan bana biraz kısa olunca yengeme diye etek diktim ben de...Şimdi boyu 80 cm oldu...Eni 3metre oldu..Evet işte burası 2 metre yeterli iken ben bunu düşünemeyip 3 metre yapmış oldum...Bol bol giyer artık.Kendisi biraz da kiloludur zaten...Bakalım benim ilk etek dikme denememi beğenecek mi..
Lastik de geçirdik mi tamamdır...

 Bu alttaki fotoğrafı özellikle koydum ki...Alt kısmını kıvırdıktan sonra düz dikmekte çok zorlanıyodum..Bunu dikerken aklıma ütülemek geldi..Önce alt kısmını istediğim kadar kıvırarark iğneledim..Sonra da iğnelerin üstünden ütüleyip iğneleri çıkarttım.Sonra baya başarılı bi dikiş elde ettim..Bundan sonra böyle yapacağım:) Bugün de bunu keşfetmiş oldum...Ha bi de dikiş makinemin kullanma klavuzunu karıştırıken makinemde iplik kesme kısmı olduğunu gördüm...Trabzona gitttiğimde bi iplik kesme makası alıyım diyordum ben dee..Hiç gerek kalmadı yani...Ama acil dikiş iğnesi ve tela satan bir yer bulmam lazım Trabzon da...Bilenler yardım edebilir..Hiç hayır demem yani...Zira son iğnem bunu da kırarsam dikiş dikemeyeceğim...Tela da diktiğim siyah pantolonun alt kısımları ve beline yapıştırılacak...Bulursam tabi:) Allaha emanet olun, duayla kalın canlar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler