19 Kasım 2014 Çarşamba

KALEM ETEK

Yoksa sizin hala kalem eteğiniz yok mu? Koşun koşun hemen bi tane biçin siz de dikin..Hele de benim gibi veremediğiniz kilolar yüzünden başınız dertteyse, moraliniz bozuksa mutlaka dikin.O ne güzel bir etekmiş öyle ya, dikerken belki 20 defa giydim çıkardım, her bi defasında ayrı bir bayıldım, duruşuna aşık oldum...

Ayaklarıma da bi çorap giyeymişim iyiymiş, walla üşendim arkadaşlar...




Bu da arkadan görüntüsü...Aslında kumaş gömleklik bir kumaştı ama ben etek olmasını buyurdum:) Çok atan bir kumaş olduğu için beni biraz zorladı açıkçası...Üst kısmı çekmedim çünkü ilk kalıplı kazak denememdeki kazak biraz bol gelince bunu dikiş paysız kestim, ama kumaş çok attığı için daraldı da daraldı etek..İçine bile zor girdim hatta göbeğimi çektim, nefesimi tuttum eşim foto çekerken de.. İnsan her dikişte yeni bişey öğreniyor gerçekten de...Neyse inşallah zayıflarım da öyle giyerim.


İlk defa yırtmaç yapmayı denedim bu etekte...Ben yırtmacı araştıramadım fazla zamanım yoktu ama böyle yaptım, çok hoş bir görüntüsü olmadı ama daha önce yapan varsa, ya da böyle yapılır öyle olmaz diyen varsa tavsiyelere açığım..


Bu da giyilmemiş hali; bu hali daha güzel demi, zira ben bu aralar bakıp bakıp aşk yaşıyorum kendisiyle...
Allaha emanet olun dostlar..Esen kalın..Sevgiyle kalın..


16 yorum :

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Kumaş gerçektende çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de hoşuma gitti,teşekkür ettim.

      Sil
  2. ooo eline sağlık ne güzel olmuş, kumaşı da çok hoş. Kemeri biraz daha mı ince olmalıymış sanki? Beğendim,çok şık duruyor,hatalar yapa yapa öğreniliyor canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haa evet kemerini yüksek bel yapayım dedim ama abartmışım biraz, gözümüzden de kaçmıyor:)teşekkürler.

      Sil
  3. Aşık olunacak kadar olmus ama;) iyi günlerde giy canm yırtmac konusunda pek bilgim yok ama irem hanım sitesinde kapalı yırtmacı cok güzel anlatms bende denemedim henüz bakabilirsin kendindik.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben hiç denk gelmemiştim onun sitesinde bir bakayım inşallah..teşekkür ederim..abartıyom ben bakma sen..

      Sil
  4. Bu kelime dogrulamayida kaldırırsan tam süper olacak:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa benim sayfamda da mı var, nasıl kaldırıldığını bilmiyorum ki ya..

      Sil
  5. Öyle iştahlı anlatıyorsun ki zevkle yaptığın belli, güle güle giy,ben de dikeceğim bir tane...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abartıyom ben bakmayın siz bana ama kalem etek dikin gerçekten de, sizin o güzel fotoğraflarınızla da ayrı bir hoş olacaktır eminim.

      Sil
  6. Olmuş olmuş harika durmuş....desen eteğe çok yakışmış. Her dikilen parça bir ders gibidir. Mutlaka bir şey öğretir insana... yırtmaç olmuş demeyeceğim çünkü olmamış. Araştırma yap bakalım, bulamazsan haberim olsun senin için yayın hazırlarım. Hem açık hem kapalı yırtmaç için. .. Öpüyorum. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy teşekkür ederim bu güzel sözler için...kapalı yırtmaç kendik sitesinde varmış bakma şansım oldu sonradan..benimkinin olmadığını da anladım..ama açık yırtmaç hiçbi yerde yok...onunla ilgili bir post fena olmazdı:)sevgiler..

      Sil
  7. ellerıne saglık aslında zayıf olunca kemerın kalınlıgı sorun degıl cok yakısmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında pek de zayıf değilim, beden numaramı söylemeye bile utanır oldum ama fotoğraftan öyle gözüküyor sanırım..bi de burda itiraf edeyim göbeğimi biraz içime çektim nefesimi tuttum:)

      Sil
  8. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler..biraz geç gördüm ama ben de geliyorum hemen..

    YanıtlaSil

teşekkürler