27 Ocak 2015 Salı

şişme yelek dikiyorum

Bu aralar misafirler düğünler flnlar filanlar derken çok koptum sevgili blogumdan. Neyseki gitti misafirler bitti düğünler o zaman gelsin hobiler dedim ve diktim diktim giydim blogunun sahibinin deyimiyle davul olmamak için bir yelek dikeyim dedim.sanırım bu biraz konsept dışı ama çook önceden başlamıştım bari bitireyim dedim.hala da bitiremedim ama arkadan bir foto verip kaçayım.

20 Ocak 2015 Salı

Maksat Muhabbet..

Merhabalar uzun zamandır hobisel faaliyetlerime vakit ayıramıyordum..Nihayet bu eteği dikebildim..Çok matah bişey olmadı ama maksat muhabbet olsun siz yine de fikirlerinizi söyleyin. Zaten ben çizgili kumaşı hiç sevmem giysem giysem en fazla evde giyerim..


Yan profili de özellikle koydum ..Parça kumaş olduğu ve kumaş yetmediğinden böyle olabildi eteğim..Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle.Byes..


14 Ocak 2015 Çarşamba

11 Ocak 2015 Pazar

Eşimin gömleğine göz dikince...

Merhabalar ilk halini çekmedim ama bu gömleği eşime kayınpederim Almanya dan hediye getirmişti, kumaşı çok kaliteliydi ama eşim giymiyodu, ben de ben kendime göre ayarlayım mı dedim..Önce pek veresi gelmedi ama sonradan al dedi..Ben de yanlardan ve kollardan daralttım kol boyu bana çok uzundu biraz kısalttim. Sonra da incik boncuklarla süsledim böyle bişey oldu.

Azcık dar yapmışım yalnız şu dikiş paylarını bi türlü tam ayarlıyamıyorum artık zayıflamam şart oldu..


4 Ocak 2015 Pazar

Kazak yenileme

Merhaba bir kaç kazağımdan sıkılmıştım ama eskimemişlerdi de..Ben de bir kaç değişiklik yapayım dedim..Böyle bişeyler yaptım bakalım beğenecek misiniz..Pembesi giyince de güzel duruyor ama kırmzıızsı pek güzel durmadı söksem mi acaba?


1 Ocak 2015 Perşembe

Vestel, Londra’da 9 yaşındaki Daisy Ames’e derman oldu.

Bugün sizlerle İngiltere’de yaşayan 9 yaşındaki Daisy Ames’in hem umutlandıran hem de gurur veren iyileşme hikayesini paylaşmak istiyorum.
Vestel’in hem Türkiye’de satışa sunduğu hem de dünyaya ihraç ettiği Pyrojet teknolojili çamaşır makinesi Londra’da ağrılı egzama hastası 9 yaşındaki Daisy Ames’e derman olmuş. 
7 alerjen ve 4 bakteriye karşı etkili dünyadaki tek makine olan Pyrojet’in anti-alerjen programı kıyafetlerde etkili hijyen sağlayıp, egzama döngüsünü  kırmayı başararak, küçük kızı iyileştirmiş.
Dört çocuk annesi Laura Ames,  Allergy UK tarafından kendilerine bağışlanan çamaşır makinesinin hayatlarını değiştirdiğini, küçük kızı Daisy Ames’in doğuştan beri ciddi boyutta egzama hastası olduğunu, pek çok cilt tedavi yöntemi denediklerini ama Daisy’nin kabarmış ve iltihaplı yaralarını bir türlü yatıştıramadıklarını söylemiş. 
21 milyon alerjik hastaya yardım için kurulan Allergy UK’in aileye bağışladığı  Pyrojet teknolojisine sahip Vestel Çamaşır Makinesi ile ise küçük kızın yaraları birkaç ay içinde iyileşmiş. Artık Daisy’nin bütün kıyafetleri, nevresimleri yeni makine ile yıkanıyormuş. 
Konu ile ilgili Vestel Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Ergün Güler’de bu sevinçli haber üzerine, öncelikle bir baba olarak küçük bir kız çocuğunun acı veren hastalığının iyileşmesine katkı da bulundukları için çok mutlu olduğunu aynı zamanda da Vestel ailesi olarak bu önemli başarıya imza attıkları için çok büyük gurur duyduğunu söylemiş.
Bu güzel haberden sonra sizler için bu rekortmen çamaşır makinesinin özelliklerini araştırdım.
Anti-alerjen programı sayesinde hem çocuklu aileler hem de bu tarz rahatsızlığı olan kişiler için tam bir ilaçken aynı zamanda  enerji tasarrufu sayesinde de aile bütçesine de katkısı büyükmüş. 
Yeri gelmişken Vestel Rekortmen Çamaşır Makinesi’nin diğer özelliklerinden de bahsetmek gerekirse:
Vestel’in Pyrojet teknolojili rekortmen çamaşır makinesi, A+++ enerji sınıfındaki 8 kg kapasiteli ürünlerden yüzde 70 daha az enerji tüketiyor. Enerji verimliliği ile Alman Elektrik, Elektronik ve Bilişim Teknolojileri Kurumu VDE’den onay alan Vestel Pyrojet teknolojili çamaşır makinesi, su ve elektrik tüketiminde sağladığı rekor tasarrufla öne çıkıyor. Pyrojet teknolojisi, çamaşır makinesinin yıkama esnasında aldığı suyu kısa sürede arzu edilen sıcaklığa ulaştırıp duşlama yöntemi ile doğrudan çamaşırlarla buluşturarak su ve elektrik tüketiminde gözle görülür düşüş sağlıyor.
Ayrıca, 12 dakikada yıkama yapabilen Süper Hızlı Yıkama Programı’na sahip Pyrojet teknolojili Vestel çamaşır makinesi, kirlilik seviye seçimi ve 22 farklı lekeye uygun yıkama opsiyonu da sunuyor.

Bir boomads advertorial içeriğidir. 

Kız kulesi ve adalaaar...

Hatırlarsınız burda kendime dikiş malzemelerimi koymak için şeffaf cepli dikiş organizeri yapmıştım ama maalesef makaslar cepleri deldi, tabii hemen yeni bir çözüm düşünüldü..Boşalan noodle kutusu hemen keçeyle kaplandı ama üstüne çiçek böcek yapmak istemeyince biraz düşündükten sonra aklıma böyle bişey geldi bakalım beğenecek misiniz?



Kız kulesi, şemsiyeli kız ve uçan martılar.Sanırım ben İstanbul u çok özledim yaa..

Oyuncak baykuş

2015 in ilk projesi de bu olsun.Burnu biraz yamuk olmuş ama neyse:)