17 Haziran 2014 Salı

marsmallowdan şeker hamuru

sonunda ben de bu akıma uydum ve marsmallow dan şeker hamuru yaptım..
Beyazları ve pembeleri ayırdım..

Pudra şekerlerini de hazırladım..Ve başladım benmari usulü şekerleri eritmeye...Çabuk erimeleri için kaşık yardımıyla ezdim..Beyazlar için de aynı işlemi yaptım..

Sonra içine pudra şekeri kata kata yoğurdum ve streç filme sarıp beklemeye aldım.BİR gün oda sıcaklığında bu şekilde bekleyecek.
Sonra kurabiyeleri yapmak için hamurunu hazırladım ve yarım saat buzdolabında dinlendirdim..
Altına yağlı kağıt serip merdane yardımıyla açarak bende kalıp olmadığı için ve kolay kolay da bulamayacağım için (küçük bir ilçede yaşıyorum da)su bardağıyla kestim .Ve 20 dakika pişirdim. Böyle oldular..Süslenmek için yarını bekliyolar...Bakalım ne şekil alacaklar yarın..

Süslemesi de böyle oldu...Ben doğacak kızımın adını yazdım.Siz daha farklı süslemeler de yapabilirsiniz. Hayal gücünüze kalmış.Yalnız burdan bir uyarı da yapayım ben şeker hamurlarını çok sert yapmışım...Şekil vermek biraz zor oldu...Siz biraz daha yumuşak yapmaya çalışın.

Kızımın adı aslında BİLGE ama ben G'yi yapamayınca C oldu.İdare ediverin artık..Kalıbım yoktu:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler