9 Haziran 2014 Pazartesi

çekiliş varr...


Çok severek aldığım ama şimdilerde bana küçük gelen bu trençkotu bir izleyicime çekiliş sonucu göndereceğim..
Şartlar şöyledir efendim...
1. Blogumu izlemeye almanız.
2. Çekiliş duyurusunu blogunuzda face de ya da twitter da paylaşmanız..(1 tanesi yeterli)
3.Buraya yorumlara yazmanız...
Çekiliş süresi 1 aydır.. 1 ay sonra kazananı sitemde duyuracağım...e neden süre bu kadar uzun derseniz...Allah nasip ederse 10 gün sonra doğumum var...Bana biraz zaman lazım...Kargo paketleme fln ancak o zamana müsait olurum...Son olarak kargo bana aittir.

3 yorum :

  1. Insallah bana gonderirsiniz harika bu arada anne oluyormussunuz rabbim anali babali buyutsun insallah

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler şengül hanım şu an sizden başka katılan yok:) şimdilik sizindir:) o kadar güzel bir duygu ki rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah...

    YanıtlaSil
  3. yalnız şengül hanım şimdi farkettim de siz takip edenler arasında yoksunuz..sağ tarafta bu siteye katılın var...oradan takip edebilirseniz tüm şartlar yerine gelmiş olacak:)

    YanıtlaSil

teşekkürler