26 Mayıs 2014 Pazartesi

açıklamalı keçe çanta yapımı :)

dedim ya bugün 10 günün acısını çıkaracağım.... Bugün bi de siyah kalın keçeden çanta yaptım...Ne zamandır denemek istiyordum..Ama siyah keçem olmadığı için deniyemiyordum... Bugün denedim... Çok da güzel oldu Bakalım siz beğenecek misiniz.
Evet işte bugün bunu yaptım..Yaklaşık bir saatimi fln aldı..İşe keçeleri kesmekle başlıyoruz.
Ben hazırda var olan bir çantamı kalıp olarak kullandım. Siyah keçe olduğu için keçeyi sabunla çizdim. Ön ve arkayı kestim...Damla gibi olan kısmı altına koymak için kestim...Yarım hilal gibi olan kısmı da cep için kestim...Sonra bütüüün bu parçaları birbirine iğneledim...İşte böyle...
İğneledikten sonra da battaniye dikişi denilen dikişle diktim...Zannettiğim kadar da zor olmadı kalın keçeyi dikmek gayet kolay oldu...Sonra da ince keçeyle fiyonk kesip etrafını incilerle süsledim...Çok kolay oldu...Bakalım nerede kullanacağım ya da kime hediye edeceğim...Yani hafta sonu almış olduğum kırmızı kalın mkeçe ve siyah keçeyi bitirmiş oldum bile...Bi de pembe keçe almıştım onunla kapı süsü yaopmayı düşünüyorum...Bi de çanta dikimlerim için siyah kapitone kumaş almıştım...Onu da bir çanta dikmeyi başarınca göreceksiniz inşallah...Allaha emanet olun...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler