17 Kasım 2014 Pazartesi

şaldan yelek yapımı

Sanırım şaldan yelek yapımını denemeyen kalmamıştır..Bir ben kalmıştım ben de denedim sonunda..Aslında bu şaldan yelek yapmayı taa nisan ayından beri falan denemek istiyordum ama bir türlü şallarıma kıyıp da kesemiyordum..Sonunda buna kıydım kestim..


Yalnız benimkinin arkası biraz kalkık oldu ya, deneyen arkadaşlar sizinki de böyle olmuş muydu?


Ben şalın kenarlarına kollara kadar overlok çektim, yeleğin kenarı olacak yerlere de içten tela yapıştırıp, kenarlarına overlok çevirip diktim..


Eşim giyilmez bu dışarda, ne biçim şeymiş dedi ama sizce giyilir mi bu yaa..Çok üzülüyom böyle dikip dikip giyemeyince:(
Hayırlı akşamlar herkese...

14 yorum :

  1. Bence güzel duruyor,yapılışını da merak ettim...(Karı koca arasına giremeyiz :)) ) İyi günlerde giyin .

    YanıtlaSil
  2. bir tane de siyah şaldan yapmayı düşünüyorum, onun yapım aşamalarını fotoğraflıyayım o zaman, yok eşim diktiğim herşeye bu dışarda giyilmez diyor da emin olamadım o yüzden:)

    YanıtlaSil
  3. MERHABA
    BEN ELBİSE DİKTİM.YAZ BOYUNCA DA GİYDİM:))EŞİM'' HELEN ELBİSESİNİ BİZDE UNUTMUŞ ''DEDİ.UMURSAMADIM. TÜM AKRABALARININ OLDUĞU BİR AKŞAM YEMEĞİNDE GİYDİM. BAYANLAR ÇOK BEĞENDİ. ''NEREDEN ALDIN ? ''DİYE SORANLARA EŞİM '' KENDİ TASARIMI '' DEDİ ....KENDİNİZE YAKIŞTIĞINI DÜŞÜNÜYORSANIZ GİYMELİSİNİZ.. BU ARADA YELEĞİN ARKASI KALKIYOR DEMİŞSİNİZ.KALIN KIYAFET ÜZERİNE GİYDİĞİNİZ İÇİN ÖYLE..SAĞLIKLA KALIN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh ne güzel iyi yapmışsınız, elbisenizi de çok merak ettim bu arada...inşallah kalın kıyafettendir ya, bu normalde zaten ince bişeyle giyilir de ben üşendim üstündekini çıkarmaya:) teşekkürler..

      Sil
  4. bendede sal var yapmayı dusunuyorum ama nasıl ooluyo sızınkı dıkıslı sanırım derya baykal yapmısdı ama dıkıssızdı boylle durmuyodu bence arkasının oyle durması kumasdan olabılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benimkinde baya bi dikiş var hatta, derya baykal ın kine baktım ama bulamadım nasıl bişeydi ki acaba...ben bi tane daha dikmeyi düşünüyorum, dikersem bütün aşamalrını fotoğraflayayım inşallah...

      Sil
  5. Aa neden giyilmezmis gayetde guzel olmus millet neler giyiyor:) bundan bende yaptm ama benim şalım cok genis oldugu icin yelek gibi durmadı.Arkasının kalkık olması da icindeki kıyafettendir büyük ihtimal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de yaa millet neler giyiyor, bir ben böyle sıkıntı yapıyom, senin şaldan tuniğini görmüştüm ama şaldan yeleğini görmemiştim..bir bakayım tekrardan..

      Sil
  6. Kendinizi içinde güzel hissettiyseniz giyin bence. Ayrıca püsküller de moda, bir de bu yandan düşünün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakayım bahar gelsin bir kez giyeyim, alacağım yorumlara göre karar vericem artık:) teşekkürler..

      Sil
    2. Bence baharı beklemeyin, içine beyaz bir gömlekle, misafirliklere giderken giyilebilir diye düşünüyorum ya da bir haftasonu eşiniz bir güzellik yapıp hadi dolaşalım bugün dediğinde ;)

      Sil
    3. gömlekele çok şık olur evet bunu hiç düşünmemiştim..teşekkürler..

      Sil
  7. Sen ne bakma ona kıskanıyor giy bak beğenilince sesi çıkmıycak boşver. Yeleğin arkasın8n kalkmasının sebebi içindeki tutmuş onu yani yapışmış ondan daja ince birşeylerle giyersen güzel olur ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle yapıcam inşallah, öyle midir ya benim de moralim bozulduydu arkası niye böyle diye...teşekkür ederim çokkk..

      Sil

teşekkürler