17 Aralık 2014 Çarşamba

Şeffaf cepli bebek organizeri..

Bugün için 2.kez merhaba arkadaşlar...Öğlende burda şeffaf cepli dikiş organizerimi paylaşmıştım...Facebook ve instagram dan o kadar güzel yorumlar geldi ki gaza geldim bunu da bitirdim..Tekrardann çooook teşekkür ederim yorumlarını esirgemeyen güzel kalpli arkadaşlarıma:)

Bir iki püf noktası daha verip ben kaçayım canlar..Bunu dikecekseniz eğer kumaşınızın enini askılığın eninde tutun duruşu daha güzel oluyor, bi de şeffaf kumaşı dikerken bir kürdan kısmıyla mutlaka yağlayın o zaman çok kolay dikiliyor..Bi de esnemeyen kalın bir kumaşla dikerseniz daha da güzel olur...Hepimize bol dikişli günler inşallah...



14 yorum :

  1. Süper olmuş bu ya hem çok kullanışlı hem de ne güzel toparlamış eşyaları:):)Elerine sağlık canım,ayyy ben de şu ıvır zıvır oyuncaklar için yapsam süper olur:):)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ettim..oyuncaklar için daha süper bir fikrim var benim, zaman bulsam ah ben neler yapcam da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anammm neymiş o süper fikir,bi çıtlatsan yoksa ben hepsini camdan aşağı atıcam:):):)

      Sil
    2. OYUNCAK TOPLAMA MATI diye bir post yazdım senin için ordan bakabilirsin:)umarım işine yarar

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkürler...sizin bu elbise de çok güzelmiş....

      Sil
  4. Kızına daha bir özenmişsin sankii bu daha da güzel olmuş ellerine sağlık sen çok feci gaza geldin yaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kıyılır mı ona tabiis herşeyin en iyisi onun için:)evet evet duraklma dönemim bitti yükselişe geçtim ben artık:)

      Sil
  5. Emeğinize sağlık. Gerçekten güzel bir fikir. Malzemeler çok dağılıyor. Dikiş dikmeyi bilseydim mutlaka dikerdim.

    YanıtlaSil
  6. süper kullanışlı olmuş elinize sağlık :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ben ekledim sizi ama siz beni eklememişsiniz:)

      Sil
  7. Valla süper ne diyeyim güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

teşekkürler