11 Aralık 2014 Perşembe

ben geldim hu hu...

Uzunca bir aradan sonra merhaba...Bayagıdır canım hiçbişey yapmak istemiyodu hala da istemiyo..Önceden yaptıklarımı paylaşıcam sizinle...

Bunu kızıma mama önlüğü olarak düşünmüştüm ama biye dikmekte zorlandığım için bir türlü dikemedim önlüğü..







Bu da instagramdan arkadaşım olan fekat hiiiç tanımadığım adını bile bilmediğim birine hediye gitti..Çerçeveleyip kapısına asacakmış...


Bu da sevgili hobilerimiseviyorum un sahibesi güzeller güzeli Sevda'nın kızı İrem prensese hediye gitti..Ben burda güzel bir çerçeve bulamadım hediye için biraz fakir oldu ama Sevda ben süslerim dedi..Ben de çok merak ediyorum son halini:)):) Hadi bana bye bye..Artık keyfim tekrar ne zaman gelirse o zaman görüşürüz canlar...Sağlıcakla...


13 yorum :

  1. Hoşgeldin ne de güzel şeyler le geldin böyle:))))

    YanıtlaSil
  2. aa çok teşekkür ederim...senin de tariflerini özledikk..yokmu bu aralar yeni denenen tarifler..

    YanıtlaSil
  3. Hepside cok guzel olmus sahipleri iyi gunlerde kullansn

    YanıtlaSil
  4. amin inşallah..ben de çok merak ediyorum nasıl süsleyip kullanacaklar..

    YanıtlaSil
  5. Sende bendensin canım yaaa keyfe göre iş yapıyoruz neyse başladın artık bir gaz devam inşallah ellerine sağlık hepsi harikalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay aynne yaa..bazen herşeyi yapasım oluyor bazen de hiçbirşey yapasım olmuyor...teşekkür ederim..

      Sil
  6. Blog etkinliğinde buldum sizi, takibe aldım, bende beklerim,sevgiler :))
    http://byhulya.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler ben de sizi takibe aldım..

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler ben de sizi takibe aldım

    YanıtlaSil
  9. ben de sizi takibe aldım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar...
    Blog keşif etkinliğinden takibe aldım sizi :)
    Bende sayfama beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ben de takibe aldım teşekkürler.

    YanıtlaSil

teşekkürler