18 Aralık 2014 Perşembe

AVRUPA AVRUPA

merhaba herkeslere...bir kendin yap projesiyle daha sahnedeyim efem...yok yoookk can dost bu sefer fikri pinterest ten araklamadım..Avrupa Avrupa dizisinden arakladım..Yahu o dizide riga takım cetveli ve evaların koyulduğu bir kutunun işi ne ki dediğini duyar gibiyim...

Zaten o dizide mutfakta kullanılmıştı..Arkada lavaboda yeşil kutuyu görüyo musunuz..Herşey onu görüp beğenmemle başladı aslında, ben bunu yapmalıyım dedim dedim durdum..Ama şişle sepet örmeyi bilmiyodum..Tığla olanı biliyorum ama onda da boşluklar kalıyor pek hoşuma gitmiyordu, velhasılı kelam engin ar-ge çalışmalarım bir türlü sonuç vermedi.


Neyse canlar dün hani ben dikiş organizeri dikmiştim ya instagram a da koymuştum foto (bu arada takip etmek isteyenler için nevanur57) o resmin altına gelen yorumlarda Elif hanım da pet şişe den kutular yaptığından bahsetti, hemen o anda şimşekler ardı ardına çakıverdi beynimde...Gittim kızıma taaa hamileyken ördüğüm bu kırmızı eteği pet şişeye giydiriverdim..Çok da yakıştı kendisine ağzını da kesip ponponlarla da süsledim mi kendisi evalarımı ve riga takım cetvelimi organize etmeye haaazır ve de naazır oldu..Aklımı seveyim aklımı diyerekten size bir elveda diyorum ve keçelerimi de organize edecek bişey düşünmeye gidiyorum..



Haa belki merak edersiniz diye eteği örmüş olduğum ipin şekli şemali de böyle bişeydi, ponponlu bebe ipi mi ne öyle bişey ismi..Allah a emanet canlar..

17 yorum :

  1. Çok hızlısın masallah bu şişe fikrini kısa sürede benmde gerçeklestirmem gerek :)

    YanıtlaSil
  2. ponponları yaptım sadece yaa şu cetveller ayağımın altında dolaşıp duruyodu pet şişe fikri çok işe yaradı

    YanıtlaSil
  3. Demek kiii her şey bir gün işe yarıyormuş :)) Ellerine sağlık,son derece başarılı bir çalışma olmuş.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet de hibişeyi atmaya kıyamıyorum bizim ev yakında çöp ev olacak böyle giderse..teşekkürler..

      Sil
  4. Çok iyi bir fikir olmuş süpersin birbirimizden daha neler öğreneceğiz balım ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de çok hoşuma gitti...teşekkür ederim..

      Sil
  5. bence yazılarınıza atlama aralığı eklemelisiniz. cünkü yazılarınız uzun öyle olunca diğer yazıları görmek zor oluyor :)
    blog keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler uyarı için ben de bu sorunun farkındaydım ne yapsam diyordum..

    YanıtlaSil
  7. Mis.... gibi olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..sizi takibe aldım..siz de beni takiplerseniz sevinirim...

      Sil
  8. süper olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Pet şişeyi bile değerlendirmişsiniz, ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

teşekkürler