30 Eylül 2014 Salı

Tavşan kaç, tazı tut:)

Merhabalar arkadaşlar bunları ben yapmadım ama fikir olsun diye paylaşıyorum, yapmak isteyenler olabilir...

Havalar soğuyunca kızıma ayakkabı giydirmeye başladım ama bazı sorunlarla karşılaştım
1.Ayakkabılar minik ayaklar için çok sertti
2.Kızım sürekli tepindiğinden bağlaması çok zor oluyordu.
3. Sürekli ayağından çıkıyordu..

Sonra ablamın Ankara dan alıp yolladığı bu panduflar aklıma geldi, büyük oldukları için kaldırmıştım ama sonra kullanınca çok memnun kaldım.Niye mi:
1. Minik ayaklar için çok yumuşaktı.
2. Bağlama derdi yok.
3. üst kısımları çorap şeklinde olduğundan ayağından çıkaramıyo.
4. Çooookk şirinlerr..
Bebek bekleyenler, bebeği çocuğu olanlar, konu komşusu doğum yapacak olanlara iyi fikir dedim, sizler için yakın markajdan çektim.




Kadife kumaş, polar kumaş ya da keçeden yapılabilir, içinde kalıplı durması için metrelik elyaf kullanmışlar..Altı böyle bişey ama ben eva kullanılabilir diye düşündüm.Bizde şimdilik iki tane var.
Başka modeller isteyenler için de bunları buldum buraya bakabilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler