11 Eylül 2014 Perşembe

DEGMESIN YAGLI BOYA :)

merhabalar:) size yağlı boya kursuna gittiğimden bahsetmiş miydim..yoookk onu unuttum..hamileyken bi de yağlı boya kursuna gittim..ne akıl ama..zaten her koku midemi bulandırıyodu bi de yağlı boya resim yaptım...ama arkadaşımdı kursu açan onu kıramadım..işte şaheserim bu diyemeceğim:(
çünkü benim yaptığım hali değil bu..kurs öğretmenim kursa gidemediğim bi gün çiçeklerin ortasını turuncuya boyamış..ben sarı yapmıştım..ertesi gün bi de yüzsüz yüzsüz beğenmediysen düzeltirsin dediydi...ilk halini çoook aramama rağmen telefonumun derinliklerinden bulup çıkaramadım ne yazıkki...bi gün bulursam eklerim belki..
bu da bilge hanım ın balkon keyfi....Trabzon da çok nadir bulunan güneşli bi günden..Sevgiler bizden herkese..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler