16 Eylül 2014 Salı

soslu badem in bayram hediyeleşmesi etkinliği

soslu badem böyle bir etkinlik düzenlemiş...daha önce ben morlu mutfak ınkine katılmıştım güzel oluyor katılmak isteyenleri buraya alalım..

Daha önceleri  çeşitli sitelerin düzenlediği hediyeleşme etkinliklerine bir çok defa katıldım . Çok güzel bloglar tanıdım ama esasında bu blogları yazan çok güzel insanlarla tanıştım ki beni en çok mutlu eden bu oldu .


Bende böğle bir etkinlik düzenlemek istedim , hazırda bayram geliyorken bayram öncesi bloggerler arası bir bayramlaşmaya vesile olması dileği ile böğle bir etkinliğe var mısınız ?

Bu etkinliğe katılımı 20/09/2014 de kadar katılımını açık tutmayı planlıyorum . Bir günde de eşlemeleri yapıp bayramdan öncede hediyelerin gönderilme süresini koyarsak tam bir bayram hediyesi olur bence.

Katılım isteklerininizi ve mail adresinizi yorum kısmına yazarsanız sevinirim , eğer bloğunuz varsa duyurursanızs başka bloggerlere ulaşmamız mümkün olur .

Sevgiyle ...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler