25 Temmuz 2014 Cuma

İLK BAYRAMIM:)

Sonunda başardıM..Yavrumu uyutup biraz hobilerime ve kendime vakit ayırmayı başardım:)Tabi yine ona bişeyler yaptım..Bir yandan bitmeyen lohusalık, bir yandan bebeğim ağladığında ne istediğini bilemememin çaresizliği, bir yandan süt sorunsalım derken epey bunalmıştım...Biraz beni mutlu edecek, kafamı dağıtacak bişey yapıyım dedim..Yazısını bir kaç gün önce A4 e yazıp kesmiştim..Bir türlü fırsat bulup keçeleri kesemiyordum.1 aylık bebeği olan anneler beni çok iyi anlar:) Sonunda bugün yaptım, bitirdim..3 gün sonra malum bayram, bir aksilik olmazsa kuzuma giydireceğim inşallah.Kızım uyurken de bu postu girivereyim dedim..Sağolsun yemekleri hala eşim yapıyor...O yüzden öyle bir derdim yok.
Bu fotoğraftaki kadar kara bir yavru değil kendisi ama maazallah uyanır diye ışıkları açmaya korktuğumdan karanlıkta çekilen bir fotoğraf oldu.

Ben keçeleri silikon tabancasıyla yapıştırdım..Bir dahaki bayram ilk bayramı olmayacak zaten, hem de bunun içine giremez heralde diye, e tabi bu kadar harfi dikmeye zaman da olmadığından dolayı yapıştırıverdim...Herkese hayırlı bayramlar..Bu postu da girebildim ya daha ne isterim....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler