26 Mayıs 2014 Pazartesi

kınamız var a dostlar:)

yaklaşık 10 gündür bloga girememenin acısını çıkarıyım bugün bari:) İkiz kardeşimin düğünü var temmuz ayında...Bayramda yani...Eveeet yanlış duymadınız ikizim de var benim... Onun kınasına daha çok var biliyorum ama dayanamadım onun için bişeyler yapmak istedim...O her ne kadar yapma dese de ben ona keçeden kırmızı kaftanlar yaptım...burda...




yaklaşık 4 liralık kalın keçeden 75 tane kaftan çıktı...ama 75 tane bize fazla geleceği için 25 tanesini yine bu yaz düğünü olacak olan arkadaşım Zuhal e vereceğim...Buz dolabında duruşları da harika oldu...Çok çok güzelelr...AMA biraz beklemeleri gerekecek çünkü magnet ve kırmızı tül yok elimde...Magnet geçen hafta sipariş vermiştim internetten... Kırmızı tülleri de bugün sipariş vermeyi düşünüyorum...Kurdelem de kollarına yetmedi Trabzon a gittiğimde almam gerekecek...İnşallah ikisi de eşleriyle mutlu hzuurlu bir hayat yaşarlar.... Amin...Allaha emanet olun...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

teşekkürler