26 Ekim 2014 Pazar

eski bornoz mutfak havlusu oluvermiş...

merhabalar arkadaşlar...pazar günü hava yağmurluysa, bebiş de emin ellerdeyse ne yapılır tabiki dikiş dikilir...Geçen haftalarda yazlıkları kaldırıp kışlıkları çıkarırken bazanın altın kullanmadığım bir bornoz buldum, sevmediğim birinden hediye olduğundan mıdır nedir içimde hemen kesme arzusu belirdi; ben de hemen oracıkta kesiverdim... Dikilmek için baya bekleseler de sonuçta bu şirin mi şirin mutfak havluları çıktı ortaya:)

6 tane havlu çıktı bornozdan, 5 tanesini bu şekillerde süsledim ama bir tanesi için aklıma bişey gelmedi, fikir de verirseniz hiç fena olmaz hani:) Bi de yakından bakalım...



Şu gülen yüzleri dikmek baya zormuş ya yuvarlak olduğu için, bi de eşim bebek durmuyo deyip deyip beni acele ettirdiği için ancak bu kadar yapabildim....Kimisinin ağzı bile yamulmuş yaw şimdi farkettim:)


Ben bir hafta daha buralara gelemem heralde Allah a enmanet olun canlar; bulduğum ilk fırsatta ödüllere cevap verip kim ne yapmış bakıcam inşalalh...

7 yorum :

  1. Çok şirin olmuşlar ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim..aslinda daha guzeller ama foto gece cekildiginden kotu cikmis

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi bir fikir olmuş bu güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.hem de kullanmadigim bisey degerlenmis oldu.

      Sil
  4. Çok mantıklı enazından sağlam kısmı değerlenir. Buarada ben de bloguma beklerim :) http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi sağlamdı zaten teşekkürler ben de geliyorum..

      Sil
  5. çok iyi fikirmiş bu :) Ellerinize sağlık süslemeleri de çok hoş olmuş. Keçe sever biri olarak blogunuzu artık zevkle takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    sadecebiyasam.blogspot.com

    YanıtlaSil

teşekkürler